Založ si blog

Nebol by lepší najprv ten toaletný papier?

Tento týždeň bol bohatý na zážitky. A nedá mi nepodeliť sa o 3 z nich.

1. Slovo ‘plánovať je odvodené od slova ‘plano’. To sa potvrdilo v nedeľu, keď sme po návšteve pohotovosti skončili na detskom internom na Kramároch. Samozrejme sme si na pohotovosti vypočuli, že prečo sme neprišli skôr, no nezmohli sme sa na slovo držiac v ruke piatkový papier od lekára. Na rodnú hrudu si ale treba zvyknúť. Oddelenie vyzeralo fajn, sestričky na slovenské pomery milé a dokonca izba mala aj vlastné WC. Pozornému oku síce neuniklo, že pri maľovaní sa šetrilo či nechcelo použiť maliarsku pásku, aby farba bola len tam kde mala byť, ale aj tak vďaka. Aj nepozornému oku však neušlo, že WC na izbe je bez toaletného papiera.

2. Pondelok ráno v Prešove. Konečne mám občiansky preukaz. Príbeh o tom, ako ma MVSR pri preklápaní dát zo starej databázy do novej stratilo a úradníci mi tvrdili, že som sa natrvalo vysťahoval zo SR je na iný blog. Stále som občan SR a od toľkého šťastia to na mňa prišlo. Na WC – na moje už menšie prekvapenie – nebol toaletná papier. Tak som šiel k okienku č.1 slúžiacemu na informačné účely a mladej dámy som sa spýtal či si tu môžem kúpiť toaletný papier. Nechápavo sa na mňa pozrela a tak som jej povedal, že na WC žiaden nie je. Bol to vietor do jej plachiet a hneď vyštartovala, že či nevidím aký tu chodia ľudia (jej narážka bola viac než jasná). Povedal som jej, že vidím ju a seba a myslím si, že rovnaký ľudia ako chodia sem, chodia aj na benzínku a tam papier je. Zjavne som jej ten vietor z plachiet obratom zobral. Z jej výrazu tváre bolo jasné, že pokračovať v diskusii a pridávať argumenty o prítomnom živnostenskom oddelení – z pohľadu štatistického rozdelenia návštevníkov – znevýhodňujúcom benzínky, je strata jej aj môjho času. Porúčal som sa. Ešte že na Sk neplatím dane, lebo živiť toto …

3. Utorok večer, diaľnica Spišský Štvrtok – Poprad. Som debil (citlivé povahy odkážem na odbornú definíciu mentálneho stavu s IQ pod 70). Došla mi na diaľnici nafta. Myslel som si, že to sa môže stať len mojej bývalej talianskej kolegyni dôverujúcej viac digitálnemu ukazovátku dojazdu ako ručičke ohnutej kolo nuly. Ludovica prepáč! Najprv som si povedal, že toto sa nikto nesmie dozvedieť. Potom som začal rozmýšľať, koho zavolať. Nakoniec – keďže som to pár dni dozadu zaregistroval v novinách – som zavolal diaľničnú patrolu. Prišli, boli milí, odviezli ma na pumpu, požičali bandasku na naftu (mali aj na benzín), vysvetlili prečo nemôžu mať rovno naftu, odviezli z pumpy nas5, pomohli naliať naftu, počkali či naštartujem, popriali šťastnú cestu a nič za to nechceli. Ostal som v šoku.

Po prebratí sa z eufórie predsa len vyvstala jedna otázka s divnou pachuťou na jazyku: Nebolo by predsa len lepšie začať s tým toaletným papierom?

Neexistuje jediný vedecký dôkaz o účinnosti homeopatie, no ani o existencii Boha!

16.11.2016

Dal som si ďalšiu dávku Meditonsinu a dočítal komentáre pod článkom o anglickom lekárovi jeho veličenstva, ktorý je súčasne homeopat. Komentáre boli v prevažnej miere ako cez kopirák. Od nadáviek a urážok až po „odborné“ komentáre obsahujúce len vetu „neexistuje vedecky dôkaz o účinnosti homeopatie“ a pod tým podpis s titulom „prof.“ ktorý asi mal dať [...]

Ten Kaliňák sa mi snáď sníva …

26.09.2016

Minulý, či predminulý týždeň som v niektorom denníku zachytil na tému povinného hlásenia prechodného pobytu občanov žijúcich v zahraničí nasledujúci text: „Šéf rezortu vnútra Robert Kaliňák … bla, bla, bla …. Zdôraznil, že nejde o žiadnu šikanu alebo byrokraciu, ale o to, aby štát mohol so svojimi občanmi komunikovať aj keď sú v zahraničí.“. Takmer [...]

Páni zlodeji, už nezamykám svoje auto! ! !

02.03.2016

Na rodnú hrudu sme dorazili pár dni pred Vianocami okolo polnoci. Posledne dve nevábne krabice ostali v kufri auta. Ráno okolo desiatej zvoní suseda, či vieme, že máme rozbité zadné sklo na aute. Poďakoval som sa, povzdychol, dopil kávu, pozrel z okna – pre istotu – a zavolal políciu. O 11:00 dorazili ako na koni. Zišiel som dole a cestou sa pripravil na [...]

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

dodiak

Len ďalšia Blog.pravda.sk stránka z Heidelbergu

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 8824x
Priemerná čítanosť článkov: 2206x

Autor blogu

Kategórie